2015-02-23

Szappandesszert készítés

Sokan írtok nekem, hogy szívesen készítenétek Ti magatok is szappandesszerteket, de nem tudjátok, hogy hogyan is kezdjetek hozzá?

Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen, és úgy határoztam, hogy legyen! :)

A szappandesszert készítés szerintem nem megy DIY módszerrel. (Do It Yourself)
Rengeteg tapasztalatot kíván egy dekoratív szappandesszert elkészítése.

Ezért aztán kitaláltam a DIT módszert (Do It Together)
Csináljuk együtt.

Én segítek az első "süteményed" elkészítésében, adok minden alapanyagot is,  illetve helyet szeretnék biztosítani azoknak is, akik majd a jövőben, miután megtanulták, hogy hogyan is készül a szappandesszert, visszajárjanak hozzám "tortát sütni", mert nem akarnak eszköz, illetve alapanyagbeszerzéssel és annak tárolásával foglalkozni.

Még tervezés alatt van sok minden, de ahogyan összeállnak a részletek, írok bővebben, ezért
kérlek iratkozz fel a levelezőlistámra, hogy értesíteni tudjalak a friss hírekről.